آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

گوشت قرقاول؛ گوشتی رژیمی و بدون هورمون

گوشت قرقاول؛ گوشتی رژیمی و بدون هورمون

گوشت قرقاول؛ سالم، مقوی و لذیذ  

  میزان پروتئین موجود در گوشت قرقاول در مقایسه با گوشت سایر پرندگان 5 تا 15 درصد بیشتر است و انواع اسید آمینه ی ضروری را دارد، به همین دلیل است که امروزه پزشکان در اغلب نقاط دنیا و بویژه ایران، برای بیماری هایی چون ضعف اعصاب، ناراحتی های روانی و بی خوابی مصرف این گوشت را توصیه می کنند. این گوشت به دلیل چربی و کلسترول پایین از بروز بیماری های قلبی _ عروقی پیشگیری کرده و به دلیل غنی بودن پتاسیم، مصرف به اندازه ی آن برای افراد با فشار خون بالا مانعی ندارد. گوشت قرقاول می تواند نیاز بدن به فسفر، منیزیم، آهن و گوگرد را تامین کند و به تقویت حافظه و قوای جنسی بیفزاید و ضعف عمومی بدن را هم برطرف سازد.

گوشت قرقاول با توجه به اینکه چربی پایینی دارد غذایی سالم و سلامت بخش محسوب می شود.

این گوشت با توجه به اینکه فسفر و امگا3 دارد باعث تقویت هوش و حافظه می شود.

وجود مقدار زیادی از مواد معدنی در گوشت قرقاول نشان دهنده ی ارزش حیاتی آن است. املاح معدنی موجود در گوشت قرقاول به خوبی جذب بدن می شود و به همین جهت در این زمینه مواد مورد نیاز بدن را در دسترس سلول قرار می دهد. گوشت قرقاول برای همه ی افراد اعم از کودک و سالمند، غذایی سالم و مقوی است. گوشت پر فایده این پرنده کمتر تولید اسید اوریک می کند، فعالیت کلیه را بهبود بخشیده و به دفع سموم بدن کمک می رساند. با توجه به این ویژگی ها برای همه ی افراد و در مورد همه ی بیماری ها، غذایی مقوی است.

گوشت قرقاول پُروتی با پرورشی اصولی و طبیعی بدون استفاده از آنتی بیوتیک و هورمون؛ گوشتی کاملا سالم و با کیفیت را به بازار عرضه می نماید.

با خرید و پخت گوشت قرقاول پُروتی سلامت را مهمان خانه خود کرده و طعم اصیل و عالی گوشت قرقاول را در حافظه چشایی خود ثبت کنید.

جهت ثبت سفارش با مدیران واحد فروش ما در تماس باشید.

09029208383  – 09029209797

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.