آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

انواع فرآورده های گوشتی پُروتی Poroty (سوسیس – کالباس – همبرگر – ناگت )

انواع فرآورده های گوشتی پُروتی Poroty (سوسیس – کالباس – همبرگر – ناگت )

برای اولین بار در کشور مفتخریم محصولات جدید با بهترین طعم و کیفیت و لذیذترین تست چاشنی ها در گوشت قرقاول و محصولات فرآوری شده ازگوشت ( کبک، قرقاول و بوقلمون ) را به شما دوستان عرضه کنیم.

سوسیس، کالباس، ناگت و همبرگر قرقاول از جمله محصولات پُروتی Poroty تهیه شده از گوشت قرقاول هستند که با طعم و مزه عالی یک پیشنهاد خوب برای دوستانی که به دنبال امتحان کردن مزه های خاص و لذیذ هستند.

قرقاول دارای گوشتی نرم و لطیف و سریع الهضم است و در درمان بیماری های کم خونی، بی خوابی، ضعف عمومی، تقویت حافظه و قوای بدن تاثیرگذار می باشد.

 

گوشت قرقاول با پروتئین بالا و کالری پایین غذایی بسیار عالی برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند می باشد.

گوشت قرقاول در تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت قوای جسمی و جنسی بسیار عالی عمل می کند.

شرکت کشت و صنعت و دام کاهو برای اولین بار در ایران محصولات فرآوری شده از گوشت کبک و قرقاول از جمله سوسیس گوشت قرقاول و کالباس گوشت قرقاول را با معرفی برند ثبت شده ی شرکت کشت و صنعت و دام کاهو با نام پُروتی Poroty و آرم حلال برای عرضه به شما دوستان گرامی وارد بازار مصرف کنندگان نموده است.

سوسیس و کالباس گوشت قرقاول پُروتی، محصولی مناسب جهت بازارهای صادراتی به کشورهای همسایه می باشد. تجار و بازرگانان عزیز با توجه به اینکه این محصول برای اولین بار در ایران تولید شده می تواند در ردیف کالاهای پرفروش صادرات قرار گیرد، باعث افتخار است جهت سفارش و همکاری با ما در ارتباط باشید.

جهت سفارش فرآورده های گوشت قرقاول پُروتی لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

09029209797 – 09029208383

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.