آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

خواص شگفت انگیز گوشت قرقاول

خواص شگفت انگیز گوشت قرقاول

آشنایی با خواص بی نظیر گوشت قرقاول

گوشت قرقاول سرشار از پروتئین است که برای ساخت و ترمیم بافت های بدن اساسی است. پروتئین ها به عنوان یک سازنده اصلی عضلات، پوست، مو، استخوان و همچنین در تولید آنزیم ها، هورمون ها و سایر ترکیبات مهم در بدن نقش دارند.

گوشت قرقاول ویتامین های خانواده D، B و آهن را در اختیار شما قرار می دهد. گوشت قرقاول نسبت به اکثر گوشت های دیگر چربی کمی دارد از این رو از گوشت قرقاول در رژیم های غذایی متعادل و متنوع  می توان استفاده کرد.

خواص گوشت قرقاول در طب سنتی

اطباء سنتی معتقدند که مصرف گوشت قرقاول خاصیت ضد تب، ضد التهاب، تقویت کننده عمومی بدن و تسکین دهنده درد را دارد. همچنین از گوشت قرقاول به دلیل سریع الهضم بودن می توان برای افزایش اشتها، تقویت سیستم گوارشی، تسکین مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه و کاهش اسهال استفاده کرد.

علاوه بر همه این ها، به منظور بهبود حافظه، کاهش وسواس ذهنی و رفع فراموشی مصرف گوشت قرقاول توصیه می شود.

برند پُروتی همواره در تلاش است گوشت قرقاول را که بصورت پرورش صفر تا صد از مرحله جوجه کشی تا سن کشتار با رعایت تمامی اصول بهداشتی و اصل ارگانیک بودن گوشت انجام می دهد با بهترین کیفیت و لذیذترین طعم گوشت قرقاول به شما عزیزان ارائه دهد.

گوشت قرقاول پُروتی به صورت بسته بندی وکیوم شده گوشت گرم و منجمد با تکنولوژی MAP جهت حفظ کیفیت و ماندگاری بیشتر گوشت هم اکنون در بازار موجود می باشد و شما عزیزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.  09029208383    –    09029209797

برند پُروتی برای اولین بار در ایران از گوشت قرقاول محصولاتی جدید و با کیفیت با دارا بودن آرم حلال تولید و به بازار عرضه نموده که به شرح ذیل می باشد.

انواع محصولات پروتئینی پُروتی :

سوسیس فرانکفورتر پُروتی

سوسیس سوجوق پُروتی

سوسیس کراکور باربیکیو پُروتی

سوسیس کراکُف پُروتی

سوسیس اسپایسی پُروتی

سوسیس پپرونی پُروتی

سوسیس چوریتسو پُروتی

سوسیس کابانوسی پُروتی

کالباس سالامی وارنا پُروتی

کالباس سوجوق پُروتی

کالباس بولونیا پُروتی

کنسرو خوراک گوشت قرقاول

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.