آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

گوشت تازه و منجمد كبك پُروتي

گوشت تازه و منجمد كبك پُروتي

گوشت كبك پُروتی Poroty

گوشت کبک پُروتیPoroty منبع غنی برای تامین پروتئین می باشد. از این رو می تواند جایگزین خوبی برای کربوهیدرات و یا حتی گوشت مرغ باشد. گوشت کبک دارای ۷ تا ۱۰ درصد پروتئین بیشتر به نسبت سایر گوشت های پرندگان دیگر دارد که اسید آمینه های ضروری بدن را تامین می کند و مضرات گوشت قرمز را ندارد و دارای چربی پایین ، کالری بالا، طبیعت گرم و زود هضم می باشد.

به همین دلیل براي همگان از کودک و خردسال تا شخص سالمند مفيد بوده و سلامت بخش است و جذب بسیار عالی مواد غذایی گوشت کبک توسط بدن امکان‌پذیر است.

وجود مقادیر زیاد مواد معدنی در گوشت کبک، نشان دهنده ارزش غذایی بالای آن میباشد. مقدار پتاسيم در گوشت کبک زياد بوده و کلسيم، فسفر، منيزيم، آهن و مقدار کمي گوگرد آن مي تواند براي بدن بسيار مفيد باشد. ۱۰۰ گرم گوشت کبک ۱۵۸ کیلو کالري انرژي دارد. همچنین لازم به توضیح است عناصر غذایی موجود در گوشت کبک این قابلیت را دارد که به خوبی جذب بدن گردد و به همین جهت در تامین مواد مورد نیاز بدن بسیار موثراست.

ارزش غذایی گوشت کبک با ارزش غذایی سایر گوشت ها مانند گوشت قرقاول برابری می کند.

پروتئین های حیوانی مانند گوشت دام و طیور(کبک و قرقاول) به دلیل داشتن مقادیر بالای عناصر کلسیم و فسفر، ویتامین های B کمپلکس، اسیدهای آمینه ضروری متیونین و لیزین و تعادل مناسب اسیدهای آمینه ضروری در مقایسه با منابع پروتئین گیاهی مانند سویا، ذرت و… ارزش بیولوژیکی بالاتری دارند.

حال  نه تنها مضرات گوشت قرمز دام های بزرگ را که روزانه از سوی متخصصان پزشکی گوشزد می شود ندارد بلکه توانسته نیازهای مردم به تنوع گوشت سفید(کبک و قرقاول) در بازار را برآورده کند و حتی به لحاظ طعم و مزه هم به بسیاری از گوشت های سفید همچون مرغ، بلدرچین و… ارجحیت دارد.

خواص گوشت کبک برای نوزاد

گوشت کبک به دلیل داشتن چربی پایین و پروتئین بالا برای کودکان بسیار مفید است.

گوشت و تخم کبک برای کودکان رشد سریع و سالم، برای نوجوانان هیجان و جنب و جوش ، برای جوانان نشاط،

برای میانسالان تندرستی و اطمینان و برای کهنسالان سلامت مجدد و تمدید قوا و شادابی را به ارمغان می آورد.

مصرف تخم کبک بصورت خام در درمان اختلالات تکلم و کودکانی که دیر به حرف می آیند مفید است.

و به بهبود تکلم کمک میکند. مصرف تخم کبک اشتها را افزایش داده و به رشد جسمی و ذهنی کودکان کمک می کند

خواص گوشت کبک برای زن باردار

به دلیل ارزش تغذیه‌ای بالا مصرف تخم کبک برای کودکان، مادران باردار و شیرده و افراد سالمند و کسانی که نیاز به جذب پروتئین بالا دارند بسیار مؤثر است.

گوشت کبک برای خانم های بارداری که از حالت تهوع و استفراغ شدید رنج می برند مفید است. ایجاد تهوع و استفراغ به دلیل ضعیف بودن معده، بالا بودن رطوبت معده، ضعیف بودن هضم، ضعف کبد یا روانه شدن حجم بالایی از مواد زائد به سمت معده، اتفاق می‌افتد.

در این صورت، می‌توان گوشت کبک را در رژیم غذایی خانم‌های باردار قرار داد تا تهوع بارداری کمتر شود.

شركت كشت و صنعت و دام كاهو با تجربه چندين ساله در زمينه پرورش ساير ماكيان ( كبك، قرقاول و بوقلمون ) در تلاش است كه در بازار داخلي و خارجي بهترين گوشت بابهترين كيفيت را به شما عزيزان ارائه دهد.

گوشت کاملا ارگانیک و تازه کبک 

گوشت كبك تازه پُروتي Poroty

گوشت كبك منجمد Poroty

جوجه کباب کبک زعفرانی Poroty

جوه کباب کبک چینی Poroty

گوشت سینه کبک Poroty

گوشت قرقاول تازه Poroty

گوشت قرقاول منجمد Poroty

گوشت سينه بوقلمون Poroty

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.