آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

سوسیس و کالباس پُروتی با گوشت قرقاول

سوسیس و کالباس پُروتی با گوشت قرقاول

انواع سوسیس و کالباس پُروتی با گوشت قرقاول

گوشت قرقاول کم کالری ترین گوشت در بین گوشت طیور می باشد و همچنین منبع غنی و بالایی از پروتئین نیز هست. با توجه به خواص درمانی ، بافت لطیف و طعم اصیل و عالی این گوشت ما را ترغیب به تولید انواع سوسیس و کالباس با گوشت قرقاول نمود تا هموطنان عزیز بتوانند این گوشت پر خاصیت را راحت تر استفاده نمایند. اکثر افراد پس از میل کردن سوسیس و کالباس دچار مشکلات گوارشی و سنگینی معده می شوند در صورتیکه پُروتی با استفاده از گوشت قرقاول که خاصیت زود هضمی دارد این مشکل را برطرف نموده و با اطمینان خاطر می توایند محصولات پُروتی را نوش جان نمایید. در تمام محصولات پُروتی میزان گوشت استفاده شده 80 تا 90 درصد محصول می باشد.

کوکتل انگلیسی گوشت قرقاول پُروتی ( کوکتل انگشتی )

این کوچولوهای خوشمزه محبوب ترین نوع سوسیس مخصوصا در بین کودکان و نوجوانان می باشد و همچنین گزینه ای عالی برای تهیه فینگرفودها در مجالس و میهمانی هایی که برگزار می کنید. طعم گوشت قرقاول و بافت لطیف آن در کوکتل انگلیسی پُروتی مزه ای بسیار لذیذ را برای شما به ارمغان می آورد که هرگز از یاد نمی برید. 

سوسیس کراکُف با شکل نعل اسبی و پیچیده در روده طبیعی تولید شده و با مخلوط پنیری که در بافت میانی خود دارد در بین سوسیس ها بسیار محبوب است. پُروتی این محصول را با درصد بالای گوشت قرقاول تولید کرده و با طعم دودی _ پنیری و بافت لطیف و طعم لذیذ گوشت قرقاول پیشنهادی لاکچری برای عزیزانی می باشد که به دنبال مزه های جدید و با کیفیت بالا هستند .

یکی دیگر از محصولات پُروتی سوسیس کراکور باربیکیو با گوشت قرقاول می باشد که گزینه ای بسیار عالی برای دوستانی ست که علاقه به کباب کردن غذا دارند. سوسیس کراکور پُروتی با درصد بالایی از گوشت قرقاول و با ادویه های ویژه ای که تولید شده گزینه ی مناسبی برای گریل یا کباب کردن می باشد. استفاده در تمام خوراک ها و انواع ساندویچ و پیتزا، پیشنهاد پُروتی برای دوستداران سلامتی و غذای با کیفیت است.  

یکی از پرطرفدارترین نوع سوسیس، سوسیس پپرونی می باشد. اینک پُروتی محصولی با کیفیت و طعم درجه یک تولید نموده به نام سالامی پپرونی پُروتی که با گوشت قرقاول تولید و ارائه بازار گردیده است . سالامی  پپرونی گزینه ای مناسب جهت پخت انواع خوراک و غذاهای فست فودی می باشد، هچنین گریل شده آن نیز عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

کالباس سالامی نوع خاصی از فرآورده های گوشتی پُروتی ست که از گوشت فرآوری شده قرقاول و سایر ماکیان تهیه می شود .
کالباس سالامی پُروتی پس از فرآوری پخت می شود و در طعم های فلفلی و ساده به بازار عرضه گردیده است . غذایی سبک و راحت الهضم به دلیل داشتن گوشت قرقاول که برای میان وعده به صورت گرم و سرد سرو می شود. استفاده در پیتزا یک پیشنهاد عالی برای دوستانی که به فست فود علاقه دارند و در کنار آن به سلامت و کیفیت غذا نیز اهمیت می دهند.

خوشحال می شویم از محصولات پُروتی استفاده نمایید و نظر خود را پس از صرف هر کدام از انواع سوسیس و کالباس پُروتی به ما ارائه دهید تا بتوانیم آنچه شما می خواهید را عرضه کنیم .

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.