آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

فروش کبک

کبک جزء پرندگان کوچک جثه به شمار می‌رود. ۳۲ تا ۳۷ سانتی متر طول بدن پرنده کبک و ۵۰۰ تا ۷۰۰ گرم وزن آنها است. اگر می خواهید کبک را از قرقاول یا بلدرچین تشخیص دهید به طرح های سیاه و سفیدی که در کنار بدن آنها قرار دارد توجه کنید. بقیه قسمت های بدن کبک را پرهای خاکستری و قهوه ای روشن پوشانده است. یک نوار حلقه ای مانند از روی نوک کبک کشیده شده و تا سینه کبک ادامه پیدا کرده است. این نوار به رنگ مشکی می باشد. کبک ها این قدرت را دارند که پرواز کنند. اما پرواز به صورت طولانی مدت برای این کبک های زیبا میسر نیست و اکثر اوقات کبک ها روی زمین لانه سازی، تخمگذاری و زندگی می کنند.

امروزه با توجه به شناخت مردم از کبک و خواص فوق العاده گوشت کبک چه از لحاظ درمانی و کیفیت گوشت و خوش خوراکی گوشت کبک ؛ پرورش کبک، خرید و فروش کبک و تخم و گوشت کبک بسیار باب شده است.

شرکت کشت و صنعت و دام کاهو یکی از پرورش دهندگان کبک در محدوده مشهد می باشد و محصولات جانبی کبک را با برند پُروتی از جمله : گوشت کبک تازه پُروتی، گوشت کبک منجمد پُروتی به بازار عرضه نموده است. سایر محصولات و تولیدات مجموعه پرورش کبک و قرقاول به شرح ذیل می باشد.

تخم خوراکی کبک

تخم نطفه دار تضمینی کبک

جوجه یک روزه کبک

نیمچه کبک

کبک بالغ

کبک مولد

سنگدان کبک

پوسته سنگدان کبک

کنسرو گوشت کبک 

سوسیس و کالباس گوشت کبک

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود در مورد کبک، گوشت کبک و تخم کبک با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

09029208383 – 09029209797

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.