آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

گوشت قرقاول

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 850 گرم تا یک کیلو گرم
  • وزن با بسته بندی: 1000 گرم تا 1100 گرم
  • شیوه نگهداری: فریز کردن 
  • مناسب برای: همه سنین
  • زمان ماندگاری:5روز تازه در یخچال  6 ماه بصورت فریز
  • سایر توضیحات: هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.
  • سفارشات ارسالی شهرستان حداقل  10 کیلوگرم می باشد.

درباره محصول

 

قرقاول یک چز دیگس…😋

📌 قرقاول یکی از گونه‌های پرنده‌ی بومی آسیا است که به خاطر رنگ روشن و زیبای پرهایش معروف است. در آسیا، گوشت قرقاول به خاطر محتوای کالری پایین اما پروتئین بالا، به عنوان یکی از جایگزین‌های گوشت مرغ استفاده می‌شود.

🌸 گوشت این پرنده دارای مقادیر بسیار زیاد پروتئین هست و این مسئله باعث میشه گوشت این پرنده برای درمان بسیاری از بیماری‌هایی که بدلیل کمبود پروتئین بوجود میان، موثر باشه!

🌸 از خواص شگفت انگیز گوشت قرقاول میشه به موارد زیر اشاره کرد:

🔸 پروتئین بالا
🔹 کالری کم
🔸 سطح آهن بالا
🔹 مناسب برای رشد عضلات
🔸 مناسب برای کم خونی
🔹 سرشار از پروتئین و مواد معدنی
🔸 مفید برای کاهش وزن
🔹 مفید برای سلامت قلب و عروق
🔸 زود هضم
🔹 موجب تقویت مغز و برای فراموشی و وسواس مفید
🔸 تقویت قوای جنسی

⛔ در گوشت قرقاول مواد معدنی و پروتئین های مورد نیاز بدن انسان وجود دارد که نمونه ی آنها در گوشت پرندگانی چون مرغ وجود ندارد.

❤️ مهم ترین خاصیت گوشت قرقاول، کم بودن کالری و بالا بودن پروتئین آن است. ❤️

⭐ گوشت این پرنده به دلیل تولید اسید اوریک و افزایش فعالیت کلیه و دفع سموم بدن، به تمامی افراد اعم از کودک، جوان و سالمند توصیه میشه!

✅ گوشت قرقاول با وجود خواص بسیار مفید، کالری کمتری دارد و برای کسانی که قصد انتخاب رژیم غذایی سالم و کم کالری را دارند بسیار مناسب می باشد.

بهترین راه برای سرو گوشت قرقاول

– مشکل پختن قرقاول این است که به جای آب انداختن به راحتی خشک می‌شود، در نتیجه گوشتی خشک و بی مزه نصیب‌تان خواهد شد. بنابراین پختن صحیح آن بسیار مهم است. کلید کار آن است که آن را بیش از حد نپزید، بلکه انتخاب آبگوشت یا پخت آرام بهترین راه برای پختن گوشت‌قرقاول است.

– گزینه خوشمزه‌تری که بسیار توصیه می‌شود پختن گوشت‌قرقاول با پوست است. هر چند پوست مقدار کالری مصرفی را افزایش می‌دهد اما باز هم نیازی نیست نگران باشید چون مقدار کالری‌ها همچنان در مقایسه با گوشت مرغ کمتر است. مارینیت کردن مهمترین فرایند در پخت گوشت قرقاول است. می‌توانید با روغن و فلفل آن را به سادگی مرینیت کنید تا بافت بی‌نظیری پیدا کند.

گوشت قرقاول پُروتی با خوراکی که قرقاول ها بصورت ارگانیک و با کیفیت دارند کاملا لطیف بوده و بافت بسیار نرم آن کاملا مناسب جهت تهیه انواع کباب ها می باشد . با سفارش گوشت قرقاول پُروتی کیفیت و اصالت طعم گوشت قرقاول راتجربه نمایید.