آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

گوشت قرقاول و خواص شگفت انگیز آن

گوشت قرقاول و خواص شگفت انگیز آن

مزایای مصرف گوشت قرقاول

قرقاول یکی از گونه های پرنده بومی آسیا است که به دلیل پرهای رنگی روشن و دارای تزئینات زیبا به خوبی شناخته شده است . در آسیا گوشت قرقاول به دلیل کالری کم و پروتئین بالا به عنوان یکی از گزینه های جایگزین مرغ است.

واقعیت های غذایی در مورد گوشت قرقاول

گوشت قرقاول دارای پروتئین زیادی است اما کالری کمی دارد. همچنین حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری است که در مرغ یافت نمی شود.

فواید مصرف گوشت قرقاول

از مقایسه گوشت قرقاول با گوشت مرغ که در بالا ذکر شد می توانید گوشت قرقاول را یک ماده سالم تر از گوشت مرغ در نظر بگیرید. البته مطمئناً کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید مصرف گوشت قرقاول قبل از افزودن آن به رژیم غذایی روزانه بسیار حائز اهمیت است.

کالری کم

همان طور که در مورد حقایق تغذیه ای در مورد گوشت قرقاول در جدول بالا ذکر شده، گوشت قرقاول فقط حاوی ۱۲۴ کیلو کالری است. در حالی که کالری گوشت مرغ تقریبا ۲ برابر این است. اگر شما یک رژیم غذایی کم کالری دارید باید بدانید گوشت قرقاول منبع عالی پروتئین است.

مناسب کاهش وزن

در طی برنامه کاهش وزن به شما توصیه می شود که مواد غذایی دارای پروتئین بالا و کالری کم را در رژیم غذایی خود قرار دهید. پیدا کردن گوشتی که دارای کالری  و چربی کم است اما پروتئین بسیار بالایی دارد کمی مشکل است اما گوشت قرقاول بسیار توصیه می شود.

گوشت لاغر تر در مقایسه با گوشت مرغ

گوشت لاغر به معنای گوشت سالم تر است. گوشت لاغر یعنی گوشتی که دارای چربی کمتری باشد. در میان گوشت های قرمز گوشت گاومیش کوهان دار در مقایسه با گوشت گاو لاغر تر است. اما در بین پرندگان، گوشت قرقاول انتخاب بهتری خواهد بود.

کمک به رشد عضلات

یکی از فواید سلامتی گوشت قرمز، میزان بالای پروتئین آن است. یکی از اصلی ترین فواید پروتئین برای سلامتی انسان، کمک به رشد عضلات است. اگر دارای برنامه پروش اندام هستید، مصرف غذاهای سرشار از پروتئین می تواند به رشد و تقویت ماهیچه های شما کمک کند. گوشت قرقاول بهترین پیشنهاد برای ورزشکاران عزیز.

دارای پروتئین بالا

اگرچه گزینه های زیادی از بین پروتئین گیاهی وجود دارد اما برای رشد مطلوب بدن، مصرف پروتئین های حیوانی بسیار توصیه می شود؛ مگر اینکه گیاهخوار باشید. همانطور که در جدول واقعیت های غذایی بالا ذکر شده، گوشت قرقاول حاوی پروتئین بالاتر از مرغ و احتمالاً انواع دیگر پرندگان است.

گوشت قرقاول دارای آهن بالا

آهن دارای فواید بسیاری برای سلامتی است. برای کودکان در حال رشد، آهن می تواند با افزایش تولید گلبول های قرمز به افزایش رشد آن ها کمک کند. برای بزرگسالان، مصرف غذاهای سرشار از آهن می تواند به مبارزه با علائم کم خونی به طور طبیعی کمک کند.

گوشت قرقاول منبع عالی پتاسیم

یکی از اصلی ترین فواید پتاسیم از بین بردن سدیم در بدن شما است. این بدان معناست که مصرف غذاهای سرشار از پتاسیم می تواند به شما در حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند.

منبع غنی ویتامین

انتخاب گوشتی که بتوان در آن ویتامین C یا ویتامین B را پیدا کرد بسیار محدود است. با این حال  برخی از تحقیقات نشان داده اند که گوشت قرقاول مملو از برخی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.

گوشت قرقاول یکی از لذیذترین گوشت ها در میان گوشت پرندگان می باشد که با مرینت کردن آن و پخت به روش های مختلفی که در این سایت برای شما گردآوری کرده ایم از تست آن لذت ببرید. اصالت طعم و مزه گوشت قرقاول را با ما تجربه کنید.

پُروتی محصولات غذایی ایمن، خوش طعم و مغذی، محصولاتی با کیفیت بالا و نوآورانه را به منظور جلب رضایت شما مشتریان گرامی عرضه می کند.

محصولات پُروتی Poroty در مشهد و آماده ارسال برای شما دوستان عزیز فقط با یک تماس .

گوشت قرقاول تازه پُروتی

گوشت قرقاول منجمد پُروتی

گوشت سینه و ران بدون پوست و استخوان قرقاول

بسته بندی لوکس گوشت قرقاول گرید +A

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.