آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

گوشت قرقاول جایگزین عالی گوشت مرغ

گوشت قرقاول جایگزین عالی گوشت مرغ

مقایسه گوشت قرقاول با گوشت مرغ و گوشت قرمز

گوشت و مرغ یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد غذایی مصرفی در هر خانه می باشد. در این مطلب گوشت قرقاول را از نظر خواص با گوشت مرغ و گوشت قرمز مقایسه کرده و به اشتراک می گذاریم.

گوشت قرقاول علاوه بر مزه بی نظیری که دارد دارای کالری کمتر و پروتئین بالاتر نسبت به گوشت مرغ می باشد.

چربی کمتر نسبت به گوشت مرغ و گوشت قرمز

 گوشت مصرفی ما علاوه بر فوایدی که برای بدن دارد باید مقدار چربی کمتری به بدن وارد کند. گوشت با چربی کمتر سلامت ما را بالاتر می برد. ما با مصرف گوشت قرمز می توانیم مواد مورد نیاز بدن را تامین کنیم اما نمی توانیم از چربی همراه گوشت قرمز غافل شویم. یکی از مهم ترین خواص گوشت قرقاول داشتن چربی بسیار کم است که پزشکان امروزه روی این مسئله تاکید زیادی دارند و در اغلب بیماری ها مصرف گوشت قرقاول را در برنامه غذایی تجویز می کنند.

پروتئین بالا

پروتئین یکی از مهم ترین نیازهایی است که باید از طریق مواد مختلف به بدن ما برسد. یکی دیگر از خواص گوشت قرقاول پروتئین نسبتآ بالای اوست که با اختلاف بسیار زیادی نسبت به گوشت مرغ نیاز بدن ما را تامین می کند. برای ورزشکاران گرامی که پروتئین بالایی جهت عضله سازی نیاز دارند مصرف گوشت قرقاول پیشنهاد بسیار خوبی می باشد.  

منبع ویتامین ها و تقویت سیستم ایمنی

ویتامین C یکی از انواع ویتامین هاست که شما نمی توانید آن را در گوشت های مختلف بیابید. این ویتامین تنها در گوشت قرقاول وجود دارد که در تقویت سیستم ایمنی نقش بسزایی دارد. با توجه به مطالب و تحقیقات موجود، گوشت قرقاول نه تنها در داشتن ویتامین C منحصربفرد است بلکه مصرف آن ویتامین های دیگر را نیز به بدن ما می رساند. 


ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.