آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

پیتزا گوشت قرقاول

پیتزا گوشت قرقاول

پیتزا گوشت قرقاول

 در مورد خواص گوشت قرقاول مطالب بسیار زیاد و مفیدی در سایت برای شما عزیزان گرد هم آورده ایم. در اینجا دستور پخت پیتزا با گوشت قرقاول را گذاشته تا از خواص بی نظیر این گوشت در غذاهای فست فودی نیز استفاده کرده و سلامت و کیفیت غذایی خانواده را حفظ نمایید.

مواد لازم

*************************************************************************************************

گوشت سینه قرقاول 

قارچ

پنیر پیتزا

سس گوجه یا کچاپ

فلفل دلمه ای

پودر آویشن

خمیر پیتزا 

***********************************************************************************************

دستور پخت :

ابتدا گوشت سینه قرقاول را با مقداری پیاز، 1 حبه سیر و آب جوش داخل قابلمه ریخته و اجازه می دهیم به مدت 1 ساعت بپزد داخل آن کمی نمک، زردچوبه و فلفل زده تا طعم دار شود. پس از پختن گوشت قرقاول را ریش کرده کنار می گزاریم. خمیر پیتزا را در ظرف مناسب پهن کرده سس کچاپ یا گوجه را روی آن میریزیم، در این مرحله کمی پنیر پیتزا روی سس ها ریخته و بعد گوشت قرقاول ریش شده و به ترتیب قارچ و فلفل دلمه ای خرد شده را نیز میریزیم.

روی مواد را دوباره با پنیر پیتزا پوشانده و در انتها پودر آویشن را روی پیتزا می ریزیم و داخل فر از قبل گرم شده گذاشته تا بپزد.

نوش جان

***********************************************************************************************

عزیزانی که حتی در مصرف فست فود قصد استفاده از سالم ترین و با کیفیت ترین محصولات را دارند با تماس با همکاران ما در واحد فروشِ محصولات پُروتی گوشت قرقاول تازه و مرغوب را سفارش داده و با اطمینان خاطر غذایی عالی را میل نمایند.

09029208383     –     09029209797

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.