آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

طب سنتی و توصیه مصرف گوشت قرقاول

طب سنتی و توصیه مصرف گوشت قرقاول

طب سنتی و توصیه مصرف گوشت قرقاول

 گوشت قرقاول گوشتی بسیار لطیف، لذیذ و سریع الهضم است و دارویی موثر برای کم خونی و تقویت کننده هوش است. گوشت قرقاول منبع خوب فسفر، مس، روی، پتاسیم، آهن، سلنیوم و سرشار از ویتامین های گروه B می باشد. وجود این عناصر معدنی و کمیاب موجب شده که پزشکان این گوشت را به عنوان دارو تجویز کنند. گوشت قرقاول طبع گرم و خشک دارد و برای سرد مزاجان بسیار توصیه می شود به خصوص در فصول سرد سال این گوشت لذیذ را تهیه و از فواید سرشار آن بهره مند شوید.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در گوشت قرقاول بر بیماری هایی مانند : مشکلات روانی، ضعف اعصاب، فشار خون، ضعف عمومی، ناتوانی جنسی، آسم، تشنج و…. تأثیر بسزایی دارد.

خواص گوشت قرقاول در طب سنتی چیست؟

خواص گوشت قرقاول برای کودکان : گوشت قرقاول سرشار از آهن است و مصرف آن برای کودکان در سن رشد بسیار مفید است. همچنین پیشنهاد اکثر پزشکان بخصوص در زمینه طب سنتی برای بزرگسالان و سالمندان جهت درمان کم خونی، مصرف گوشت قرقاول می باشد.

خواص گوشت قرقاول در بارداری : استفاده از گوشت قرقاول به خانم های باردار جهت رشد بهتر جنین پیشنهاد می شود و همچنین در بهبود عملکرد سیستم عصبی نوزاد تاثیر دارد.

کالری کم گوشت قرقاول : گوشت قرقاول به دلیل داشتن کالری کم جزء غذاهای رژیمی محسوب شده و استفاده از آن برای کاهش وزن مفید است.

پروتئین بالای گوشت قرقاول : گوشت قرقاول سرشار از پروتئین و انواع آمینواسید است از این رو جهت استفاده ورزشکارانی که به دنبال عضله سازی هستند و غذاهای پروتئین دار و کم کالری میل می کنند گوشت قرقاول پیشنهاد ویژه اطباء سنتی می باشد.

هضم آسان : گوشت قرقاول جدا از طعم عالی و لذیذی که دارد هضم بسیار آسانی داشته و به هیچ وجه پس از میل نمودن گوشت قرقاول احساس سنگینی نخواهید داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.