آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

سنگدان کبک و دفع سنگ کلیه

سنگدان کبک و دفع سنگ کلیه

خواص سنگدان کبک

اولین و مهم ترین خاصیت سنگدان کبک در پوسته ی داخلی آن است. لایه ای زرد رنگ که روی پوسته سنگدان کبک وجود دارد، این لایه را جدا کرده پس از شستشو در محیطی قرار داده تا به خوبی خشک شود.

مصرف سائیده شده ی پوسته ی خشک سنگدان کبک درمانی عالی جهت دفع سنگ کلیه می باشد.

سنگدان کبک دارای پروتئین بالاست و دارای مواد مغذی مانند آهن، روی، سدیم و سلنیوم است. ویتامین هایی مانندA، گروهB و امگا3 و امگا6 دارد. بدن باید به اندازه کافی آهن داشته باشد تا بتواند انرژی مورد نیازش را تامین کند و به تولید سلول های خصوصی، هموگلوبین و میوگلوبین که وظیفه حمل اکسیژن در خون را دارند بپردازد. استفاده مرتب از سنگدان کبک می تواند کم خونی را درمان کند و برای بانوانی که به دلیل قاعدگی خون زیادی از دست می دهند توصیه می شود.

ویتامین B3 نیاسین موجود در سنگدان کبک برای درمان مشکلاتی مانند اضطراب و متعادل کردن هورمون های جنسی مفید می باشد. جهت رشد جنین نیز موثر بوده و برای رشد قد کودکان و نوجوانان مفید می باشد.

از خواص سنگدان کبک می توان به درمان ریزش مو اشاره کرد. سنگدان کبک حاوی ویتامین هایی است که به صورت کلی برای سلامت پوست و مو موثر است.

به طور کلی سنگدان کبک گزینه ای خوب برای تامین کردن پروتئین مورد نیاز بدن است و بسیار کم کالری است. 

 

****************************************************************************************************

پوسته سنگدان کبک به صورت بسته بندی وکیوم آماده عرضه به شما مشتری عزیز می باشد. جهت خرید و سفارش پوسته سنگدان کبک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09029209797   –    09029208383

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.