آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

تخم خوراکی کبک ، تخم نطفه دار کبک

تخم خوراکی کبک ، تخم نطفه دار کبک

ارزش غذایی تخم کبک

ارزش غذایی و میزان مواد غذایی موجود در تخم کبک بسیار شبیه به خواص تخم بلدرچین است و از لحاظ فسفر، آهن، ویتامین‌های گروه ب شامل ویتامین ب 1 و ب 2 بسیار غنی می‌باشد. این تخم کوچک نسبت به  خواص تخم مرغ ارزش غذایی بالاتری دارد و میزان پروتئین موجود در آن بسیار بالا است و در عین حال چربی کمی دارد. خوردن چند عدد تخم کبک در وعده صبحانه بسیار انرژی‌زا است و برای چند ساعت شما را سیر نگه داشته و احتیاجات غذایی شما را برآورده می‌کند. همچنین به علت نوع تغذیه این پرنده و عدم استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها و هورمون‌ها در پرورش کبک، تخم آن دارای سلامت و کیفیت طبیعی و مطلوب‌تری است.

 موارد احتیاط مصرف تخم کبک

زیاده‌روی در مصرف تخم کبک همانند تخم مرغ می‌تواند مشکلاتی را برای بدن ایجاد نماید، بنابراین لازم است در اندازه متعادل از آن استفاده کنید. میزان مناسب مصرف تخم کبک یک روز در میان، 3 تا 5 عدد است. توجه داشته باشید، تخم کبک به علت اندازه نسبتاً کوچک آن در مدت زمان کمی پخته می‌شود، بنابراین از آب پز کردن طولانی مدت آن خودداری نمایید، چرا که در اثر پخت طولانی بسیاری از ویتامین‌ها از بین رفته و ارزش غذایی آن کاسته می‌شود.
در پایان توصیه می‌کنیم همواره تخم کبک را در بسته‌بندی‌های دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت که تاریخ تولید و مصرف دارند و از سلامت محصولات آن‌ها اطمینان کامل دارید، تهیه کنید.

تخم کبک پُروتی در بسته بندی 6تایی کاملا تازه، سالم، با کیفیت بالا و دارای مجوز بهداشت به راحتی با یک تماس در اختیار شماست و در حفظ سلامت عزیزانتان می کوشد.

پُروتی { محصولات غذایی ایمن، خوش طعم و مغذی }

عزیزانی که به دنبال جوجه کشی از این پرنده زیبا هستند می توانند تخم نطفه دار کبک را از پُروتی خریداری نمایند. تخم نطفه دار کبک با درصد هچ تضمینی، تازه و کیفیت بالای گله مولد، پیشنهادی مناسب برای دوستانی که به دنبال پرورش جوجه کبک هستند. درصد جوجه آوری بالا و کیفیت تولید جوجه کبک مرغوب با برند پُروتی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.