آدرس:

ایران _ خراسان رضوی _ مشهد

تلفن تماس:

09029209797

ایمیل:

kahoo.ksd@gmail.com

خرید گوشت کبک تازه و بسته بندی شده

خرید گوشت کبک تازه و بسته بندی شده

گوشت کبک تازه پُروتی

 گوشت کبک از دسته سایر ماکیان محسوب می شود و به طور متوسط وزنی در حدود 400 الی 600 گرم دارد. در دنیا گونه های متعددی از کبک وجود دارد که در کشور ما بیشتر از نوع چوکار می باشد. گوشت کبک با سابقه مصرف طولانی به عنوان گوشتی خوش طعم و لذیذ در سفره اکثر هموطنان جای خود را باز کرده است.

گوشت کبک به دلیل خواص درمانی قابل توجه شناخته شده است و به همین دلیل اکثر پزشکان مخصوصا اطباء سنتی مصرف گوشت کبک را تجویز و توصیه می نمایند. گوشت کبک جزو غذاهای لوکس محسوب می شود و قیمت مخصوص به خود را دارد.

گوشت کبک در مقایسه با دیگر پرندگان ازجمله مرغ، پروتئین بیشتری دارد. همچنین گوشت کبک دارای خاصیت‌های دیگری است که به‌واسطه آن برای درمان بیماری‌های مختلف هم پیشنهاد می‌شود. گوشت کبک برای درمان ضعف اعصاب و بی‌خوابی کاربرد زیادی دارد. گوشت کبک از چربی و کلسترول پایین‌تری نسبت به سایر گوشت‌های سفید برخوردار است. همین موضوع باعث شده که گوشت کبک باعث پیشگیری و جلوگیری از بیماری‌های قلبی شود.

گوشت کبک پُروتی با بهترین کیفیت و تازگی گوشت و همچنین نوع بسته بندی در دسته بندی گرید A بشمار می آید و در بسته بندی 3 عددی وکیوم شده و با مجوز حلال به بازار عرضه می گردد.

توصیه پُروتی به شما عزیزان؛ گوشت کبک را نه تنها به عنوان یک غذای لذیذ بلکه به عنوان دارو مصرف نمایید.

جهت سفارش گوشت کبک با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید و همچنین از تخفیف ویژه تا بهمن ماه استفاده نمایید.

09029209797      –    09029208383

وزن بسته بندی :  800 گرم تا 1.100

وکیوم شده در محیط خلاء با حفظ کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتر گوشت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.